Nog 4 weken te gaan... - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Joline - WaarBenJij.nu Nog 4 weken te gaan... - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Joline - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken te gaan...

Blijf op de hoogte en volg Joline

17 September 2013 | Nederland, Woudenberg

Namasté,

Nog vier weken en ik hoop voor vier maanden naar Nepal te vertrekken. De voorbereidingen zijn al in volle gang: verzekeringen geregeld, veel formulieren ingevuld voor de achterblijvers en school, een visum gehaald voor de eerste 100 dagen...
Ook staat er een boodschappentas op mijn kamer waar ik af en toe al spullen in stop die ik niet moet vergeten of toch nu al niet meer nodig heb.
Gisteren heb ik samen met Ellen, Marina en Annemieke onze tweede taalles gevolgd en hebben we genoten van het Nepalese daal baat: Rijst met een linzenprutje, groenten en kip. Lekker pittig! :)
We zijn ondertussen in staat om mensen op straat te groeten, te vragen hoe het met hen gaat en te vertellen welke spullen van ons zijn. Ook hebben we wat rijtjes werkwoorden geleerd en weten we hoe we mensen die hoger zijn in rang (jaja, de eerste kennismaking met het kastensysteem) moeten aanspreken en zijn we op de hoogte van de verschillende lichaamsdelen.

Door de leuke voorbereidingen krijgt ik echt steeds meer zin om te gaan. :)

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter zouden laten op de site of me gewoon iets lieten van jullie lieten horen!! :)

Groetjes, Joline

  • 17 September 2013 - 19:21

    Mirjam:

    Jolinoooooos!
    Kga zeker je berichtjes lezen.. en je nog meer missen!
    X

  • 17 September 2013 - 19:38

    Leanne:

    Leuk! Ik zal zeker je verhalen gaan lezen - als het internet het toelaat in Malawi. :) Succes met de (machtig veel) voorbereidingen!

  • 17 September 2013 - 19:42

    Hetty:

    Ik ga je volgen, ben heel benieuwd wat je allemaal mee gaat maken!
    X

  • 17 September 2013 - 19:54

    Ewout:

    Ha Jo!

    Ik ga je zeker volgen de komende maanden en al je verslagen lezen.
    Ga vooral genieten daar, zo'n stage maak je nooit meer mee!

    groetjes,
    Ewout

  • 17 September 2013 - 20:36

    Geraldine:

    Lieve zus.
    Ik ga je missen, hoor.
    En ik zal heel trouw de verhaaltjes op je blog volgen :)
    Knuffelz

  • 17 September 2013 - 21:19

    Anne:

    Joline,
    Alvast veel plezier toegewenst,
    geniet er van en veel succes !

    Groetjes Anne

  • 18 September 2013 - 10:49

    Geerke :

    Hee Jootje,

    Heerlijk al die voorbereidingen hea?! Ik meld mij gelijk aan voor je reisverslag (dit spektakel wil ik natuurlijk niet missen;))

    Spreek je!:)

  • 19 September 2013 - 14:44

    Elise Schokker:

    Heee meid,

    Leuk, leuk.. En spannend hoor. Ben heel benieuwd naar je ervaringen binnenkort. Ik ga je volgen ;-)
    Succes met de laatste voorbereidingen!

    Liefs, Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 766
Totaal aantal bezoekers 16165

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 07 Februari 2014

Stage in Nepal

Landen bezocht: