Dit is de dag.. :) - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Joline - WaarBenJij.nu Dit is de dag.. :) - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Joline - WaarBenJij.nu

Dit is de dag.. :)

Blijf op de hoogte en volg Joline

14 Oktober 2013 | Nederland, Woudenberg

Lieve allemaal,

Wat eerst maanden, weken en dagen leek, gaat vandaag gewoon gebeuren! Nadat ik afgelopen weekend eerst nog genoten heb van een geweldig kringweekend, moet ik er vandaag aan geloven dat ik vanavond naar Nepal vlieg.. Ongelofelijk!
Vanavond om 22.00uur hoop mijn vliegtuig, met inclusief Ellen, Marina en Annemieke op te stijgen richting Abu Dhabi, waar vandaan we morgenochtend vroeg door hopen te vliegen naar Kathmandu. Daar zullen we verblijven tot donderdag en dan verder te gaan naar de echte bestemming: Tansen.

Ik heb er echt ontzettend veel zin in, al is het best wel apart om te bedenken dat je je morgen in een totaal andere cultuur begeeft. Maar goed, ik ben er klaar voor! :)

Gelukkig sta ik er niet alleen voor. Ik weet dat God met mij mee zal gaan.
'Wie in de schuiplaats van de Allerhoogste is gezeten, zal overnachten in de schaduw van de Almachtige'
...
Want U, HEERE, bent mijn toevlucht. De Allerhoogste hebt u tot uw woning gemaakt. Geen onheil zal u overkomen, geen plaat zal uw tent naderen. Want Hij zal zijn engelen bevel geven, dat zij u bewaren op al uw wegen. Zij zullen u op de handen dragen, zodat u uw voet aan geen steen stoot.'

Ik blijf het leuk vinden om van jullie te horen! :)
Liefs, Joline

  • 14 Oktober 2013 - 09:04

    Annelies:

    Ha Joline,

    Heel veel plezier en Gods zegen toegewenst!
    Goede reis!

    Groetjes,
    Annelies

  • 14 Oktober 2013 - 09:18

    Sarah, Gerdine, Willemijn En Leanne :

    Meiden!! Heel erg veel plezier in Nepal! jullie kunnen het!
    We zullen voor jullie bidden voor God's kracht en bescherming!
    Misschien nog tot op het vliegveld, en anders lezen we jullie verhalen wel!
    geniet ervan!
    xx

  • 14 Oktober 2013 - 09:25

    Pieternel:

    Joline, heel veel vliegsucces! Xx

  • 14 Oktober 2013 - 09:32

    Tineke:

    Goede reis en geniet van de mensen, de cultuur, het eten, etc :)!!

    Liefs, Tineke

  • 14 Oktober 2013 - 09:55

    Elise Schokker:

    Ha Joline,

    Nogmaals een heeele fijne, gezellige, leerzame en goede tijd toegewenst in het verre Nepal.
    Het verwondert me hier in ZA de laatste tijd dat God werkelijk de Alomtegenwoordige is. Hij gaat met je mee en is ook daar ;-)
    Geniet!!

    Lieve groet,
    Elise

  • 14 Oktober 2013 - 10:09

    M.A. De Korte:

    Lieve Joline,

    We wensen je een heel goede, leerzame en gezegende tijd toe. De Heere gaat altijd met je mee. Probeer maar veel aan ps 121 te denken, vooral als het eens moeilijk is. Nogmaals het allerbeste toegewenst en een goede reis.

    Liefs opa en oma

  • 14 Oktober 2013 - 11:35

    Laura:

    Goede reis! Xx

  • 14 Oktober 2013 - 11:35

    Laura:

    Goede reis! Xx

  • 14 Oktober 2013 - 11:35

    Laura:

    Goede reis! Xx

  • 14 Oktober 2013 - 13:30

    Teus Jan:

    Hey Joline!

    Succes en een goede reis gewenst!

  • 14 Oktober 2013 - 14:04

    Nelleke:

    Hoi Joline,

    Een hele goede en veilige reis toegewenst! Ik ben al benieuwd naar je volgende verhaal ;-).

    Groetjes,
    Nelleke

  • 15 Oktober 2013 - 00:16

    Teus:

    Ha Joline,

    Terwijl ik dit schrijf vliegen jullie al op grote hoogte richting het oosten. Bijzonder idee! Spannend ook allemaal. Mooi ook dat jullie dit kunnen en mogen doen. Een boeiende en leerzame periode toegewenst, waarin je hopelijk naast je eigen waardevolle ervaringen ook wat voor anderen mag betekenen. Bovenal Gods Zegen en nabijheid toegewenst.
    Ik ben benieuwd naar je belevenissen; als ik zulke verhalen lees gaan onze eigen tropenjaren ook weer "kriebelen". Moeilijke momenten, ook veel mooie momenten, maar bij alles de ervaring dat God je wegen ook daar leidt.

    Heel veel goeds toegewenst,
    Teus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joline

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 16152

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 07 Februari 2014

Stage in Nepal

Landen bezocht: